Il·lustració de Mariona Cabassa

16 d’oct. 2011

Motlles de galetes

L'altre dia vaig anar a proveir-me d'alguns accessoris de cuina per fer els meus postres.
A la botiga hi havia una paret plena de motlles per fer galetes, cadascun d'una forma diferent. Estaven penjats d'un petit ganxo per algun dels costats del motlle. No sempre estaven del dret i se'm feia dificil veure'ls la forma. Llavors els despenjava i els feia voltar fins que apareixia un peix, un biberó, una sabata o vés a saber què. Però quan vaig veure aquest que us ensenyo, no vaig dubtar gens ni mica. De seguida ho vaig veure clar.











Era una espelma. Clar, vaig pensar, començaven a posar la decoració típica de Nadal i jo faria unes galetes molt "xules" per treure a la taula el dia de Sant Esteve.
Quan vaig arribar a casa i vaig deixar la compra sobre la taula .... punyeta!!!











Ho veieu, oi? Doncs si, efectivament, no era una espelma, sinò una samarreta / body de nadó de màniga curta, que serà molt bufona però que no puc posar sobre la taula el dia de Sant Esteve si no vull crear un malentès i arriscar-me que algú s'emporti una bona sorpresa, perquè vés a saber per quin costat s'ho miraran.

2 comentaris:

  1. Jajajja ostres! però potser encara el pots aprofitar no? si la decores amb fondant... la part de l'espelma de color blanc i la de sota diferent... :)

    ResponElimina
  2. Si, alguna cosa hauré de fer. Si no em surt massa nyap ja en faré una foto. Encara no m'explico com pot ser que no veiés la samarreta.

    ResponElimina