Il·lustració de Mariona Cabassa

7 de gen. 2011

Panarres

A casa som uns panarres i, a més, tenim un flequer a la família que fa el pa molt bo. Potser per tot plegat un dia em vaig posar a escriure i em va sortir això:

Dissabte al mati. Entro al forn. Hi ha gent davant meu i faig cua.
Mentre m’espero dubto de si emportar-me un italià. A mi sempre m’han agradat. Ara que, ben mirat, on hi hagi un bon pagès... Abans m’agradaven els de Valls però eren tallats i la cosa no va anar a més.
Al meu home li agradaria que li portés una Gilda, encara que últimament ha descobert que una gallega li va molt bé per sucar.
Mentre miro els prestatges m’adono que fa temps que no provo el francès i en això estic quan de cop s’escolta una veu que diu: “Qui va ara?”. Miro al voltant però no hi ha ningú més. Em toca a mi. “Un integral, si us plau”. Me’n vaig esparvarada quan la dependenta se’m comença a treure el davantal.

Avui començo a preparar la massa mare, a veure si me'n surto. Tindreu noticies.

1 comentari:

  1. qui serà aquest forner de la famiilia??
    hi ha una pàgina a internet que es diu www.bonsfocs.com, que fan tot tipus de cursets etc..,està molt bè si teniu ganes de fer pans a casa,sòn de Barcelona!!

    ResponElimina