Il·lustració de Mariona Cabassa

27 de febr. 2011

Pa integral amb nous

Encara no havia provat de fer pa i això que fa temps que vaig fer la massa mare. Des de llavors, l'he tinguda guardada a la nevera, mig morta o mig adormida i a última hora revifada amb massa mare d'un expert. I ahir, el gran dia. Vaig fer el meu primer pa de motlle integral amb nous. Abans de sopar el vaig amassar, ha reposat tota la nit i aquest mati l'he enfornat. Val a dir que no ha pujat gaire però estava molt bo. Estava, perquè ja no en tenim. N'hem menjat per esmorzar, hem anat tallant llesques durant el mati i a l'hora de dinar ens l'hem acabat.
Ara mateix n'he tret un altre del forn i ja tinc una altra massa reposant. Això és un no parar.
És entretingut fer pa i la seva olor quan el treus del forn és deliciosa.
Gràcies Josep.
Si voleu veure la recepta, premeu aqui



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada