Il·lustració de Mariona Cabassa

16 d’ag. 2011

Cupcakes de poma i canyella

Aquests són els meus primers cupcakes. Per ser els primers m'han quedat prou bé.
























Ingredients:
100 g sucre, 100 g mantega, 2 ous, 100 g farina, 1 culleradeta de canyella,  1 culleradeta de Royal i 100 g poma tallada a dauets ben petits
Per la crema: 75 g formatge Mascarpone, 50 g mantega, 300 g sucre glas

Barregeu la mantega pomada amb el sucre. Després afegiu-hi els ous, la farina, el Royal i la canyella. Quan ja estigui tot ben barrejat, afegiu 75 g de poma. Ompliu els motlles fins 2/3 parts i els poseu al forn que ja tindreu preescalfat a 180 ºC durant 20 minuts
Mestrestant prepareu la crema barrejant el formatge Mascarpone, la mantega i el sucre glas (sobretot que sigui glas perquè no es pot trobar els granet del sucre). Poseu aquesta crema a una mànega pastissera i guarniu la madalena quan s'hagi refredat.
Els 25 g de poma restant passeu-los per una paella amb un parell de cullerades de sucre i una culleradeta de mantega. Aneu remenant en compte fins que s'hagi caramelitzat. Quan estiguin freds poseu-los per sobre.

2 comentaris:

  1. Doncs jo no he fet mai cupcakes i no sé pas com em quedarien! tinc la sensació que deuen ser massa dolços, és això o la mandra de posar-me mans a la feina! però de tota manera, la barreja de gustos que has escollit m'agrada molt!

    ResponElimina
  2. Et quedarien bé, segur! però sí que t'haig de reconèixer que són bastant dolços. A mi, que sóc llaminera, em costa d'acabar-ne un. Avui n'he fet de xocolata i ja n'he repartit a la família perquè això és una bomba i després hauré de menjar espinacs un mes sencer.

    ResponElimina