Il·lustració de Mariona Cabassa

14 d’ag. 2011

Préssecs farcits

Per la Recepta del 15 d'aquest mes d'agost ens han proposat els préssecs.
De cop i volta he recordat uns préssecs que havia fet temps enrere i que practicament havia oblidat.
















Ingredients:
2 préssecs de vinya, 1 rovell d'ou, 2 cullerades de sucre, 25 g d'ametlles torrades, 25 g de praliné d'ametlles, licor d'ametlla, nata

Poseu els préssecs en aigua fins que arrenqui el bull. Manteniu-los 20 segons més. Deixeu refredar. Peleu i talleu pel mig per treure'n el pinyol. Per fer el farcit barregeu 1 rovell d'ou amb 2 cullerades de sucre, les ametlles torrades en pols, el praliné i 1 culleradeta de licor d'ametlla o d'algun altre licor que us agradi. Amb aquesta barreja empleneu el forat que ha deixat el pinyol als mitjos préssecs. Serviu ben fred i guarniu amb nata.

7 comentaris:

  1. Guau! Quina gana que m'has fet venir... aquests préssecs han de ser boníssims!! Molt originals, no me'ls he menjat mai així!
    Moltes gràcies per participar!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  2. Hola Mercè, he arribat al teu blog quan he vist l'enllaç per la recepta del 15, he estat xafardejant i m'ha agradat molt!! m'he sentit molt identificada quan he llegit en el que expliques sobre tu, i també m'has fet dibuixar un somriure recordant paraules dels avis! De ben segur que provarem de fer aquests préssecs, tenen molt bona pinta. Poso el teu blog a la llista per no perdre'l de vista, fins aviat! :)

    ResponElimina
  3. Molt bons aquest préssecs
    Bona cuina

    ResponElimina
  4. Guau, quina delícia de préssecs! Amb la nata... No en deixava ni un bocinet! ;)
    Gràcies per participar!
    Petonets!

    ResponElimina
  5. Préssecs amb sorpresa!!! I han de ser bons-bons!!!!
    Petons

    ResponElimina
  6. Sandra i Xavi, gràcies a vosaltres per organitzar tot això. D'on traieu el temps?

    Bet, m'alegra saber que el meu bloc t'ha agradat. És un bloc senzill i sense gaire pretensions però jo també el trobo bufó. I si, a més, t'he fet somriure amb alguna paraula, doncs no puc demanar res més.

    Narcís, bona cuina i en el teu cas, especialment, bons postres.

    Marina, quan ja t'has menjat la nata i arribes al farcit ... Mmmmmmm

    Margarita, sí que és veritat que ténen sorpresa. Si algun dia et decideixes a fer-los ja em diràs què t'han semblat.

    Ana, y si utilizas melocotón en almíbar todavía resulta más rápida la preparación. Idel para unos invitados imprevistos.

    Gràcies a tothom. Un petó

    ResponElimina