Il·lustració de Mariona Cabassa

30 de des. 2011

Cistellet de verdures

Sóc als vestidors del gimnàs. Em preparo per nadar una estona i escolto aquesta conversa entre dues amigues que es troben:
- Què, a fer una mica d'exercici?
- Si, aviam si cremo tot el que he menjat i una mica més pel que encara em queda per menjar.
- Jo m'he pesat aquest mati i m'he engreixat un quilo i mig.
- Doncs jo no tinc intenció de pesar-me fins d'aqui a dos mesos i penso menjar de tot.
- Si, menjaràs de tot, però amb una mala llet ...

Per recuperar-nos dels excessos d'aquests dies, una mica de caldo i unes verduretes.

















Ingredients:
Carbassó, mongeta tendra, pastanaga, pebrot vermell, pebrot verd, porro, salsa de soja

Talleu el carbassó tal i com es veu a la foto i buideu del mig. Poseu a bullir amb aigua i sal no més de 4 o 5 minuts. Refredeu en un bol amb aigua i gel. Talleu les verdures de la mateixa llargada que el cistell i aneu-les passant per la paella per separat. Saleu una mica. Munteu el cistell, amaniu les verdures amb salsa de soja.

3 comentaris:

  1. Es magnífic per la meva dieta! Bon Any!

    ResponElimina
  2. Em penso que les següents receptes seran de l'estil d'aquesta, que s'ha de fer una mica de neteja.
    Bon Any també per vosaltres, Rosa.

    ResponElimina
  3. Son molt bonics aquests cistellets i perfectes per aquesta època de l'any!! jo tampoc em penso pesar fins d'aquí dos mesos i mentrestant a gaudir de receptes sanes que no per això deixen de ser bones! :)

    ResponElimina